Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Torsdag

Publicerad 2019-06-06 00:35:17 i Allmänt

Godmorgon!!

Dagarna rullar på här, redan 1 v sen vi åkte idag. Vädret är väldigt varierande. Igår va det jättevarmt men sol varvat med massa moln. 
Kl är 07 och jag och celine kom precis hem från morgonpromenaden nu. 
Svettigt värre på väg tillbaka då det är mest uppför så sa vi att nu får vi hoppa i poolen!
Men då öppnar inte den förrän 9, typiskt! 
Får ta en kalldusch ist. 
Jag badade igår! Va riktigt skönt faktiskt :) 

(null)

(null)

(null)

Vad mygg det är på kvällarna, jättestora är de. 

(null)
Man blir trött av att flyga och åka taxi

Idag skulle vi lämnat detta hotell vi är påbud men bokade en extra natt. I morgon ska vi åka 1 timme uppåt och kolla läget vad de har att erbjuda där.. 
japanerna är väldigt trevliga och glada. 
De Pratar jättegärna även om man inte fattar nått av vad de säger, man får bara se glad ut och nicka så blir de nöjda :) 
 
Nä får gå in och väsnas lite så de andra sjusovarna vaknar,
Har hittat en liten resa jag är lite sugen på nu när vi är här med så vill veta om mitt förslag går hem ;) 
Återkommer om det! 



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela