Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

framme

Publicerad 2014-12-11 07:48:33 i Allmänt

Japp då va vi framme. Landade kl 4:30.
Resan gick jättebra! Jag va inte alls så rädd när vi skulle lyfta som jag brukar va! 
Men trodde sista stunden va inne när vi skulle landa här i Tanzania. 
Lutade mig tillbaka och blundade, helt plötsligt så känner jag ett duns och slår upp ögonen och hinner tänka att nu störtar vi!!! Och Mikael säger: då va vi framme! 
Till himlen eller helvetet? Sa jag för va fortfarande säker på att vi va högt uppe i luften och planet skakade lite. 
Men det va landningen!! Jag märkte inte ens att vi fick ner med planet, de landade så bra och smidigt så han inte märka nått :) 
Vi åkte först till Turkiet, väntade där i 2,5 Tim innan nästa plan till Tanzania. 
Vi såg fram emot att få komma på planet och sova! Men det visade det sig att vi kunde glömma! Framför oss sitter en tjej med sina 3 barn som skrek oavbrutet HELA vägen ( 8 Tim) 
Va nog bara tyst Max 20 min.. 
De skrek även när vi skulle fixa visum efter vi landat, de sover nog gott nu iaf de måste va helt slut av allt skrika, För att inte tala om mamman!! Phu :) 
Vi kom till hotellet 5:30 i morse ( 3:30 svensk tid ) frukosten öppnade kl 06 så vi
Vänta på den, tog en promenad och sen gick vi och vilade ett par timmar. 
Nu sitter jag på balkongen, det är helt mulet idag. Lite kvavt. Men perfekt väder att strosa runt i! 


Från balkongen 






Kommentarer

Postat av: Majken

Publicerad 2014-12-11 09:54:14

Hej där!
Skönt att resan gick så bra.Önskar er go'a
veckor där ni är! Hälsa. m

Svar: Tack! :) hoppas ni får en bra jul och nyår!
Annelie, Mikael , Celine och Madeleine

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela