Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Fredag

Publicerad 2013-03-15 07:11:46 i

Då var fredagen här! Dock inte lika pigga som jag hade hoppats på. Får va hemma och spela spel ist :)
Men först lite jobb innan fredagsmyset.
Trodde att Lets Dance skulle börja idag men icke. 2 v kvar! Så får snällt vänta.
Gammal dansare som jag är så tycker jag lets dance är bra :) fast buggen har ändrats väldigt väldigt mycket sen jag sluta med den, känns knappt igen. Ser mer ut som en blandning på bugg och boggiewoggie.
Vi har blivit bjudna på 2 bröllop denna veckan! Så kul :)
Synd jag inte köpte den klänningen jag såg i Sri Lanka!
Men hittar nog någon här med.
Oj vilken fin dag det verkar bli idag, får gå ut och få lite sol på oss så kanske vi piggnar till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela