Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Framme!

Publicerad 2012-01-17 13:37:49 i Allmänt

Då var vi framme i Malaysia!flyget gick kanon! Först 1,5 timme till Amsterdam sen vänta där 1 Tim och 50 min. Sen ca 12 timmar därifrån till kuala lumpur. Madeleine somna efter 30 minuter och sov i 8 timmar, Celine somna efter ett par timmar o sov i ca 7 så allt gick lätt o smidigt :) hade var sin tvskärm på stolen framför oss där vi kunde välja på massa filmer, tv serier, spel och musik. Kanon tidsfördriv för oss alla :)
När vi landat fick vi åka tåg inne på flygplatsen mellan olika gater och väskhämtningen o så, rätt stor flygplats alltså :) fast undra om inte Amsterdam var större, fick ju nästan ta taxi där inne för att hinna med planet på gaten längst bort!

När vi äntligen fått väskor, visat pass o grejer så gick det väldigt lätt och smidigt att få taxi, 180 kr för 8-9 mil, helt ok fast inte riktigt helt ok taxiresa ;)
I början stanna bilen 1 gång varje mil, sen ju närmare vi kom kuala lumpur o ju saktare han körde så blev det 1 gång var 5 kilometer o mitt inne i stan , var 10de meter. Trodde aldrig vi skulle komma fram och Han kan ju aldrig kört tillbaka till flygplatsen igen :)
Kan fatta varför det är billigt! :)
Sen när vi satt i en bilkö så åkte Mikaels dörr och fönster upp , bara så där och gick inte stänga igen så blev till att sitta och hålla sista biten.
Tacka vet jag vår Citroën!! Den stannar bara 1 gång på några månader, och funkar alltid på andra försöket :)

Dags att sova så vi kommer in i deras tid!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela