Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Grillning

Publicerad 2012-02-28 22:16:23 i Allmänt

I söndags så klättra vi upp på berget vid oss och tände en eld och grillade korv, var såå skönt där i solen. Helt tyst och lugnt, utsikt över Harestad. Blir så avslappnad. Härligt, nästan bättre än vit strand ;)
Idag åkte jag o tjejerna in till kärna city så de kunde cykla lite men var så mycket småsten så de slirade mest sen hoppa celines kedja så blev inte så lång cykeltur :(
får göra ett nytt försök snart igen.
Beställt tjejernas klänningar till bröllopet idag, såå fina på bilden och hoppas de är det i verkligheten med :)
De kommer nästa vecka, spännande! Lägger ut ett kort när de kommit.
Händer inte så mycket här annars, måste få tummen ur och beställa fotoböcker med, tycker det är så tråkigt att beställa kort :)
Förra året tog det flera timmar.
Men i år har jag varit lite smartare och rensat och satt de i ordning i datorn så det bara är att föra över alla med en gång, smidigt med fotoböcker med så man slipper ha massa kort liggandes som aldrig sätts in i album.
Bra att inte behöva ha dåligt samvete över det, har tillräckligt med sånna kort liggandes :)

Sovdags nu!!

Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela