Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Okinawa

Publicerad 2019-06-04 14:00:31 i Allmänt

Då har vi kommit fram till Okinawa.
Jättehärligt väder!! Ösregn, åska o blixtar..
Kom förbi en katt förut, såå mager så fick gå o köpa mat, helt plötsligt har jag 5 katter här :) 
Kan säga att alla inte är jättenöjda med det .. men jag och Madeleine tycker det är mysigt isf :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det är mysigt med massa skog o växer men jag hatar alla djur som bor där! Och här! 
Nu kom det en 5 cm lång tusenfoting krypandes på Mikaels arm! Hade det varit min hade jag hugget av armen.. 
en äcklig spindel bodde med här. 
Stora äckliga mygg! 
Hoppas katterna gillar alla småkryp :) 

I morgon hoppas vi på uppehåll och bad i poolen. 
Kl är 20:59. Läggdags. 

God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela