Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Måndag

Publicerad 2019-06-03 00:50:33 i Allmänt

Jaa men då skriver jag om allt igen! 
Gjorde ett jättelångt inlägg och sen hakade appen upp sig och allt försvann :( 

Tokyo.. 
Väldigt annorlunda! Men coolt. massa ljud, massa människor. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det är fint när det börjar bli mörkt och alla lampor börjar lysa. Börjat mörkna redan strax efter 17. 

Toaletterna är också väldigt annorlunda :) 
(null)

(null)

(null)

Värme på toasitsen är skönt! 
Och de andra grejerna vet jag inte :)
Den som man ska ha efter man gjort nr 2. 
Kniper man inte allt vad man har när den strålen kommer så får man en tarmsköljning som heter duga.. 

Den som man ska ha efter man kissat är mycket mjukare och försiktigare ( tack och lov)  men väldigt varmt vatten.. 

På vissa toaletter finns även en fläckt som torkar upp vattnet efter sköljningarna. 

Privacy knappen är med lite annorlunda. 
Vill man inte att nån ska höra om man gör ettan eller tvåan på toan så trycket man på den och justerar ljusen i önskad nivå, så hörs inte det för då låter hela toaletten , ungefär som man tror att den ska explodera. 


Nu har vi bytt hotell. 

(null)

Få lite färg behöver man inte va nervös för här då de har poolerna inomhus!? 
Helt fel! dör ju av svett här inne!
Stackars Mikael som inte får bada, då han har tatueringar ;) 
Ska med tatuera mig tänkte jag! Tråkigt iofs att inte få bada ;) 


(null)

Denna blev lite konstig.. skulle ta lite vatten i ansiktet då det är säkert 50 grader här inne.. 
och vatten i ansiktet fick jag! Strålarna går ju uppåt 😂  blev som en vattenspridare! 

Ja tråkig resa blir det nog inte iaf :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela