Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Kyoto

Publicerad 2019-06-13 00:34:54 i Allmänt

Efter 2 Tim flygresa så landade vi i Osaka. 
Blev en timme försenade då det va någon på planet som blev sjuk så vi fick vända när vi va på väg till startbanan.
Flyget gick bra, va bara 2 gånger det kändes som det skulle störta. 
Kändes som hon som satt brevid mig va lika flygrädd så gjorde inte saken bättre när man kollade åt hennes håll :)  jag gillar inte att kolla ut genom fönstret i planet ändå gör man det när det börjar guppa !? 

Sen åkte vi tåg från Osaka till Kyoto. 
1 Tim och 15 min. 
Inte en sekund efter avgångstiden gick tåget. 

(null)

(null)

(null)


Nu bor vi i en liten lägenhet, med tvättmaskin!! Jippi! Som jag längtat :)
Men får inte börja tvätta innan 7, så la precis in första vändan. 
Tjuvstartade faktiskt en kvart innan. 
Men grannen sitter och spelar gitarr och sjunger , låter högre än tvättmaskinen så tänkte att det inte gör nått :)
Hoppas jag tog rätt program bara.. 

(null)

Den startar och snurrar iaf så detta blir nog bra. 

Vet ni? 
Det är sol idag!! 
Tyvärr finns det ingen pool här men idag ska vi ut på sightsing här i stan. 
Har fått massa tips på grejer att se och göra. 
Vi har ju bara 1 natt kvar här men vi stannar nog i några till, så ska strax in och leta boende. Tyvärr är det fullt här vi bor nu. 

Ska nog gå ut och köpa frukost tills de andra vaknar. De gillar ju att sova lite mer än vad jag gör, iaf längre än vad jag gör :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela