Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Bytt hotell

Publicerad 2019-06-14 04:47:40 i Allmänt

Nu har vi bytt lägenhet,  2 km bort.
Fast taxiresan tog 40 min då han inte hittade och åkte fel. Vi visade han kartan som man får på Booking.com när man bokar men det va tydligen fel adress enligt han. Fast han hade ingen gps. 

Vi bokade en familelägenhet men fin utsikt och balkong.. 

Härlig utsikt

(null)

(null)

Mysig balkong ;) 

(null)

Vi får turas om att va där ute, 5 min per person. 
Tråkigt att behöva stå upp. 

Börjar dugga lite nu, vi tänkte vi skulle åka till bambuskogen idag, ska tydligen va en upplevelse. Ska bara kolla hur vi kommer dit. 

Innetofflor har de på alla hotell o lägenheter vi bott på 

(null)

Tom i provhytterna i affärerna. 
Där får man inte gå in med skor! 

(null)

Ny toalett!  Handfat och toa i ett. 
Kranen börjar spola vatten direkt när man spolar. Eller när toaletten spolar, ingen man behöver göra själv ;) 

Nu ska vi börja röra oss mot skogen! 

Ha en bra dag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela