Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Bilder

Publicerad 2019-06-15 03:36:52 i Allmänt

Här kommer lite bilder från igår 
När vi kollade till guldtemplet och bambuskogen

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Man kunde tända ljus med olika budskap på. Celine tog " all lycka i skolgången"
Jag tog frisk och hälsa. 
och så tänkte jag ett ljus för min morfar ❤️ 
(null)

(null)

(null)

(null)

Passade på att äta lite där, fråga mig inte vad jag beställde. Såg ut som en omelett innan de tillagade den helt :) 
Men det va det inte det vet jag iaf. 

(null)

Mulet idag med. 
Jag och celine gick och köpte frukost innan de andra hade vaknat i morse. 
Har inga direkt planer idag. Får väl gå ut och gå åt ett håll o se vart man hamnar.

(null)

Det va inte lätt att få igång micron.. iaf inte så den värmde.. 
blev irriterad till slut så tryckte på alla knappar samtidigt och vipps!! 
Sen värmde det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela