Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

På väg

Publicerad 2019-12-21 05:24:31 i Allmänt

Hello!! 
Nu är vi på väg till Landvetter.
Mikaels pappa kör oss dit. Super snällt :) 
Nytt för i år är att vi köpte tjänsten att de ska checka in åt oss, 199kr så va inte så farligt men vet inte om det funkar för stod att vi skulle få ett Mail med boardingkort men har inte kommit nått ... konstigt. 
Så får se när vi kommer till flygplatsen hur vi
Får göra. 
Mikael har jätteont i halsen. 
Madeleine o Celines hals börjar bli bättre.
Som ni vet gillar jag inte att flyga men idag så känns det änsålänge bra.. men brukar börja när man ska lyfta , då vill jag helst ha somnat innan , men är ju inte superlätt att sova på flygplan :) 
9 timmars tidsskillnad är det. 
Vi landar 17:10 deras tid.
Ska först till Frankfurt och sen till Vancouver sen till Los angeles. 
Nu närmar vi oss flygplatsen 

Hörs igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela