Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Måndag

Publicerad 2019-12-23 16:57:19 i Allmänt

Hej! 

Nu är vi framme, ja har varit det en dag. 
Resan gick bra men den va lite seg men sista flygningen på 3 Tim sov vi nästan hela tiden.
Orkade knappt vakna när vi skulle gå av. 
Sen tog vi taxi direkt till huset vi ska bo i och somnade . 
Mulet väder och kanske 15 grader. 
Vi åkte till Newport Beach igår. 
Va jättemysigt. Sen till ett shoppingcenter och åt lite mat 
(null)

(null)

den nachostallriken eller fatet kan man säga är en förrätt jag tog för jag va inte så hungrig... den hade räckt till alla 4 och ändå blivit över! Sjuka portioner. Mikael tog 3 små burgare som också va en förrätt.. de va 3 normala hamburgare i Sverige :) 
Enda som va normalt va Celines pizza :) 
Sen åkte vi hem.. gjorde det dumma o la oss i sängen så kl 17 vår tid så somnade vi.. men har faktiskt sovit nästan fram till kl 4 ändå. Så idag hoppas jag att vi är piggare.
Regnar och har gjort hela natten och ska göra det tills på fredag. Tråkigt men hittar nog på nått vi kan göra ändå :)
Ska åka o hämta var hyrbil idag. Sen ska vi till en jättebillig outlet som bara ligger ett par km från huset. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Här intog jag o tjejerna vår frukost igår morse. Det va inte fyskam kan jag säga 🥳
Kunde inte välja bland allt så tog 2 var o så delade vi allt på 3. Va inget som inte va gott! 
Min nässpray är slut! Kan knappt andas så måste köpa det så fort vi hämtat bilen. 
Alla vi har ont i halsen men annars har vi det bra :) 
Väntar på lite sol bara ☀️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela