Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

21 Dec

Publicerad 2019-12-21 09:13:49 i Allmänt

Oj!! Håll i hatten! Jag slocknade nästan direkt när vi kom upp i luften! 30 min har jag sovit , har missat frukosten o allt . Inte bara jag utan de andra med  tydligen. .. 

sitter 3 o 3 så jag sitter brevid 2 andra . Nu är det 30 min kvar tills vi landar i Frankfurt. Där ska det tydligen va mycket kö i säkerhetskontrollen fick jag Mail om igår så hoppas vi hinner på 1,5 Tim där


Men har vi lyckats komma på planet på Landvetter så borde vi komma vidare sen.. 

såg på väg till jobbet igår att man måste tydligen ha visum/ETA för att mellan landa i Kanada , som vi ska göra . Hade ingen aning om det .. så blev lite panik där.. kan ta upp till 72 Tim innan man får svar om man är godkänd 🙈 men där hade vi tur o det gick fort och vi alla blev godkända .. 

sen köpte jag en tjänst för 199 som jag skrev i förra inlägget .. det va ju inte så bra som det lät. Så när vi kom till Landvetter så va vi ju inte incheckade .. 1 Tim kvar till boarding så får vi sätta oss o ta upp datorn för att checka in, vilket inte går!! Försöker o försöker men det går inte . Får leta upp Lufthansa men de finns ju inte men tillslut så när jag kom fram i informationen så säger de att SAS är Lufthansa , kö där med!’ Men när vi väl kommer fram så jobbar såå jättetrevlig och hjälpsam tjej!! Hon löser allt ❤️❤️ men när man tittar på klockan och vi har 30 min på oss och ingen av oss är incheckade o får flyga är man inte tuff 🤔

Tänkte att bara det inte är sån kö till säkerhetskontrollen som det brukar eller att de ska kolla knark på oss som vanligt så hinner vi nog med. Och halleluja!! Va ingen kö alls så vi hann tom köpa godis till planet :)  börjar snart tro på gud. 


Aj!! 

Herrejävlar vilken öronvärk nu när vi ska landa ..  

tror hon inte alls på gud längre .. 

värker ner till käken , aldrig vart med om innan .. 

åååå nu kan mitt vänstra öra tillbaka igen!’ 


Vart en väldigt bra flygresa detta, hoppas 

De andra blir likadana:) 


Viken grym landning!! Märkte inget , förutom öronen så. Men jag är inte flygrädd efter denna flygresan längre :) jippi!  (null)


(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela