Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Tisdag

Publicerad 2016-10-25 17:35:37 i Allmänt

Idag har vi provat något nytt!
Jag och tjejerna tog en morgonpromenad kl 8:30. 
Konstigt nog blev de sugna på glass!?! :)
Köpte glass och efter en stund så sa Celine att jag måste ha en servett, vi går in på pizzerian för att frågar efter en. 
Sagt och gjort, traskar dit och wips så hamnade vi på en bibelskola! 
Blev väldigt varmt mottagna, 
9:30-10:30 inne på en pizzeria?
Kanske vore nått att starta i kärna..
Fick låtsas att jag fick hostattack och va tvungen att gå ut 
Va bara en som satt med där så vet inte om det va så populärt ställe så klart de blir överlyckliga om det kommer in 3 till! 

Idag är det med molnigt och blåsigt , vi tänkte snart åka till ett köpcenter , väntar bara på att tjejerna ska filma färdigt



Konstig larv

Kommentarer

Postat av: majken

Publicerad 2016-10-25 19:06:34

Hej där!
Idag är texter o bilder där de ska vara.
könstigt e va de e.Bra att hälsningen kom fram i alla fall.Härligt att ni har det bra men de där ödlorna är nog inget att leka med,säkert är det krokodilungar,de har nog kamoflagedräkt på sig.Nu har jag tittat på svt Play,På bögda,de är änna stöllete pöjka!Ha de gött! M

Svar: Vad bra att färgerna är där de sa!!
Saknar du mig så mycket så du måste kolla på slättha?? ;)
Saknar dig med!
Du får hälsa till alla i morgon!
Sitter och jäser i en fotölj i trädgården nu.. Väldigt ansträngande ;)
Annelie, Mikael , Celine och Madeleine

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela