Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Tjo

Publicerad 2015-06-15 16:52:56 i Allmänt

Idag har vi varit iväg en sväng till Palma, strosade runt, gick vilse och åt på Mc Donalds. Massa folk!! 
Vi sitter jag och Mikael och försöker lära oss Spanska medans tjejerna badar. 
Ska snart ropa upp dem, glasstime! 
2 glassar om dagen..
Aj aj :) 
Men är ju semester och de sköter sig riktigt riktigt bra så då får man det. 
Igår lekte tjejerna med Wilma och Filippa. 
I morgon har Filippa skolavslutning här så då kommer de inte komma hit men på onsdag så blir det lek igen. 





Kommentarer

Postat av: Majken

Publicerad 2015-06-18 14:42:57

Aloha!Eller vad det heter,ni har det gött förstår jag.Vill passa på att önska er trevlig midsommar,här hemma behöver vi inte ställa in "drickat"i kylen i morgon,tror jag.Ja,Ja det blir nog bra ändå.Ha det fortsatt bra! Hälsn.M

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela