Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Lördag

Publicerad 2015-06-13 10:58:17 i Allmänt

Kl 8 i morse gick jag och Celine på en morgonpromenad, mitt
På dan är det för varmt för att gå runt. 36 grader är det nu kl 10:45.. 
Jag tror tom att det kommer bli ett dopp för mig i poolen idag :) vi kom
Precis till poolen 




Är så härligt här på Mallorca, vill flytta hit! :) 
Men är svårt att hitta året runt jobb här.. 

Klippte ju mig igår ja 

Inte bästa
Bilden och håret är inte fixat. De klipper ju bara här, vill man få det torkat och plattar kostar det 150kr extra.. 


Oj! Nu träffa de en svensk kompis till! 
De andra åren har de inte gjort det, de har antingen varit för små eller stora. 
Så roligt för dem! 

Nä nu ska jag sticka ner en fot i
Poolen och se hur kallt det är

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela