Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Hemma

Publicerad 2015-01-15 16:27:48 i Allmänt

Då va vi hemma igen och jag ska aldrig mer flyga!! Usch! Mardrömsresa både från dar Es salaam och från Turkiet. Usch!  Blir inte mindre flygrädd nu. 
Men man brukar ju glömma och snart sitter jag väl på ett plan igen. 
Vi har haft det kanon men samtidigt så är det skönt att komma hem igen. Men vädret kunde ju vart bättre!! 
Regn och storm?? Hmm inte det bästa jag vet. 
Får börja spana på nästa vintersemestern så kanske det känns bättre :)
Idag är det filmkväll på skolan. 
De visar draktränaren 2. Båda tjejerna ska gå så ska strax börja med maten. 
Kul när det ordnas grejer för barnen på skolan. 




Ajajaj .. 



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela