Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Torsdag

Publicerad 2014-06-05 13:56:17 i Allmänt

Då ligger vi vid poolen igen. Jag har doppat mig 2! Gånger idag :) 
Men jävligt kallt så blir snabbdopp. 
Är kanske inte kallt för de som gillar att bada men för mig är det iskallt. 
Igår va jag och Madeleine med på aerobics här vi poolen. De kom fram och fråga tjejerna om de ville va med och självklart ville Madeleine det så va bara att ställa upp. Madeleine va med i va 2 min sammanlagt.. Jag slet som ett djur! Över 30 min. Ville gått av scenen där vi va ,många gånger men kunde inte med för att det va bara jag och en tjej till som va med så kunde inte direkt smyga därifrån utan att någon såg mig. 



Kommentarer

Postat av: Majken

Publicerad 2014-06-05 14:50:44

Va hurtiga ni är!Jag spände också musklerna förut,planterade lite, först grävde jag bort lite gräsmatta förstås.Nu kom regnet,så då tar jag mig en fika.Ha de gött!Hälsn.M

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela