Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Tisdag

Publicerad 2014-06-03 11:25:45 i Allmänt

Började dagen med en promenad till supermarket och handlade mat för veckan. 
Sen gick vi hem och åt frukost på balkongen. 
Jättefint väder. Blåser iofs men gött när det fläcktar :) 
Nu är vi vid vattenlandet 


Blir rätt rastlös av att bara ligga här men barnen är glada och gnäller och bråkar inte så försöker njuta! 
Skulle inte skrivit att de inte bråkar.. 
Men gick snabbt över iaf :) 
 Vi funderar på om vi ska spela minigolf i kväll. Har varit uppe i lägenheten tidigt både igår och förrgår. Kan va kul att va vakna efter 21 någon dag :) 
Sovit jättedåligt i natt. Va så varmt! Sen kom Celine och la sig brevid mig och då blev det kokhett så gick och la mig i andra sovrummet brevid Madeleine men där va så kallt så kunde inte somna för det :) 
Har efter jag va sjuk och sprang på toa 
5-6 gånger per natt fortfarande svårt att sov hela nätter.  Så påsarna hänger under ögonen nu. 
Igår sov vi middag kanske får bli en tupplur i eftermiddag med :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela