Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Måndag

Publicerad 2014-06-09 10:56:46 i Allmänt

Börjar och bli varmare och varmare här på Mallorca nu. För 1 v sen när vi kom så behövde man tröja på kvällarna och det va iskallt i poolen men nu vill man hoppa i poolen och svalka sig :) 
Jag hoppa i direkt när vi kom hit till poolen idag och det hör inte till vanligheterna :) 
Dagarna går så himla fort, snart ska vi åka hem :(  
Så ska njuta för fullt idag och i morrn nu. 
Måste ju köpa en sangria innan vi åker hem med, är dåligt att varit här i 8 dagar och inte drukit en enda sangria! Skäms på mig! 




Igår va vi i nöjespark och kollade på 4D film, va fräckt! Men usch vad åksjuk jag blev :) det va en bergochdalbana som det kändes som att man va med på, stolen vibrera och rörde sig. 

Där uppe sitter Mikael och Celine 



Kommentarer

Postat av: Majken

Publicerad 2014-06-10 14:19:02

Ja,dagarna går fort och varma är dom,här är det nu 24gr.Ni kan fortsätta att njuta av kvällarna här hemma,om det nu håller i sig.Ha de´!Hälsn.M

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela