Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Godmorgon

Publicerad 2014-06-04 06:36:54 i Allmänt

Blev inget jättevimmel igår, va tillbaka vid 19. Vi spelade lite UNO sen Låg jag och Madeleine och titta på Mamma Mu sen somnade vi nog vid 21. 
Vaknade kl 03, kul! Men lyckades somna om vid 4 igen. 
Vakna nu kl 6. 
Jaha.. Och vad ska vi göra idag då? 
Va ute på balkongen förut och är molnigt. Men kan ju dra undan rätt fort. 
Har lovat tjejerna att gå till en annan pool idag så det får vi göra. 
Sen är inget mer bestämt eller jo!
Vi ska ut och äta i kväll. 
Så kanske får ta och försöka sova en timme till så man orkar va uppe längre än till 21 :) 
Barnen sover längre på morgonen nu, Celine som har ärvt från mig att alltid vakna tidigt, sov aldrig längre än till 6. kan nu sova till 7:30.. Madeleine till 8. 
Men Celine väcker oss inte när hon vaknar tidigt utan sätter på tvn och hämtar frukost själv om hon är hungrig. 
Men när Madeleine vaknar då ska alla va vakna :) 
Nä om jag ska gå ut på en morgon promenad nu innan de andra vaknar.. 
Blir lite rastlös av att bara ligga här. Eller så hämtar jag en tidning och läser. 
Benen säger tidning så får hämta en tidning och vila dem lite :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela