Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Balkongutsikt

Publicerad 2014-06-03 17:27:23 i Allmänt


Sitter på balkongen och njuter av semestern. Har precis suttit här och ätit. Nu ska vi snart ge oss ut i vimlet. Till en  lekpark eller några cyklar. När det riktiga vimlet i Magaluf börjar så sover vi sen längesen :) men lite kul att se alla ungdomar dagar efter, möter dem på morgonpromenaden :) det är då man känner sig riktigt gammal :) men är väldigt glad att man redan gjort deras resa :) 
Nu väntar de andra på mig.
Ut i vuxenvimlet ;) hehe 

Kommentarer

Postat av: Majken

Publicerad 2014-06-03 20:46:33

Ni har det gött ser jag.Det tvivlade jag inte på förstås.Här blev mulet idag men fint trädgårdsväder.Ha det fortsatt bra!
Hälsn.M

Postat av: Annelie

Publicerad 2014-06-04 06:39:44

Ja vi har det gött :)
Mycket behagligare värme nu än i slutet av juli.
Kvällarna är kalla iofs det är tråkigt för gillar att sitta på balkongen då men nu fryser man efter kl 19.
Hoppas ni har det bra!
Hälsa de andra på jobbet.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela