Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Nytt år

Publicerad 2014-01-04 10:24:21 i Allmänt

Då är det 2014. Nytt år, nya möjligheter.
Och man blir 1 år äldre.. Tur man fyller sent :) 
Känns tråkigt att inte ha en längre resa att se fram emot iår men får snart börja spana närmare på en resa till jul kanske.
Celines födelsedag och nyår firade vi i Ullared. Hyrde en större stuga där med några kompisar, 6 vuxna och 4 barn. 
På Måndagen så va vi och shoppade på GeKås och badade tunna på kvällen. 
Vad det plockar på när man är på GeKås, tyckte inte vi handla nått men ändå gick det på 5000kr!
Tur vi inte är där så ofta :) 
Är min jobbhelg nu i helgen, de timmar jag inte jobbar så ska vi försöka få det färdigspacklat och slipat så vi kan börja måla.

Dags att görs sig klar för jobb!

Ha en trevlig lördag!




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela