Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Go natt

Publicerad 2014-02-07 20:58:08 i Allmänt

Fredagskväll. Gick och la mig kl 20:15. Har surfar lite på internet men börjar nu bli lite trött. 
I morgon är det fullt upp så lika bra att va utvilad i morrn.
Madeleine börjar komma i form igen efter vurpan i trappan,  skönt! Själv hade man aldrig blivit människa igen!
Hon längtar nu till dagis på igen måndag.
Hennes rum är färdigt nu, känns tråkigt att inte sova ihop längre :( 
Men idag så ligger hon på min arm brevid.  jag klarade 2 nätter iaf :) 
Celine vill sova själv så får passa på att ha Madeleine brevid, snart vill inte hon heller. Usch vad tråkigt! :( 
Hoppas på att få barnbarn tidigt sen ;) 

Trevlig helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela