Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Zanzibar

Publicerad 2014-12-17 16:11:30 i Allmänt

Ja vad säger man om Zanzibar.. 
Min första tanke när
Vi kom till hyddorna/hotellet va att:
Vad ska vi göra här!?  Hjälp! 
Men när jag väl tänkte lite till så kom jag fram till:
Vi ska inte göra nått!! Bara va vi och ha det gött! 
Inte likt oss att bara inte göra nått i 3 dagarn men nu ska vi njuta! 
Så lugnt, så fint, så trevlig personal, så fint och litet ställe. Vi är ju hellre på mindre personliga ställen är turistställen.
Är man på turistställen.räcker det att man åker till Spanien varje år, ser likadant ut på alla vart man än är. 
Vi vill se hur de lever i det landet vi är och utanför vårar ställe vi bor nu så ser det ut så här: 




Så allt är inte så lyxigt på Zanzibar. 
Men väldigt mycket är! Och det är inte billigt för turister. En biljett med färjan över kostar 42kr för en som bor här, och en turist 400kr 

Men vi ska inte alls klaga! Vi har det kalas. Här ska vi lägga oss nu 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela