Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Semester

Publicerad 2014-12-17 12:08:58 i Allmänt

Nu tar vi lite "semester" och åker till Zanzibar. 
Mycket vi upplevt och sett nu så nu tar vi en paus från det och badar och solar lite ist. 
Båten ut dit tar 2 Tim sen har vi 4,5 mil till hotellet. På bilderna ser hotellet fint ut men man vet ju aldrig..
De vi bodde på i natt va ingen höjdare om man jämnför bilderna på bokningsstället.. Men vi hade tak över huvudet ifall, det hade inte de 2 killarna som jobbade bredvid hotellet. När jag kolla ut i morse när jag vaknade så låg de på taket och sov! Hade ett lakan till täcke på sig.
Känns lite dumt att lyxa till det med Zanzibar nu när man sett hur en del lever här. 



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela