Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

On the road again

Publicerad 2014-12-16 06:23:03 i Allmänt

Då åker vi taxi igen, tillbaka till dar Es salaam. Har bokat 1 natt där.
Vilken service det va på det hotellet vi bodde på nu. Min laddar gick sönder så frågade en kille som jobbade där om han visste vart jag kunde köpa ny.
-I go to the town and buy one for you!

Så han fick pengar och åkte till en affär :) 
Va värt mycket dricks till han! Hade aldrig hittat här ute. 
Så nu kan vi ladda våra telefoner igen. 
Synd att telefonen inte funka när vi va på safari, inga kort, Mikael kunde nog ta 3 st så ska be han skicka över dem sen när vi får wifi igen.
Vi såg iaf zebror, giraff, bufflar, flodhäst, krokodil, massa fåglar, apor, antiloper, elefanter. Efter safarin åkte vi tillbaka till hotellet och bada. 
I morse när vi skulle gå till frukosten så satt det ett gäng apor utanför vår dörr. Så söta! 
En gillade Madeleine så den sprang efter henne hela tiden. 

Lägger upp kort sen när vi kommer fram till det nya hotellet 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela