Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Måndagsångest.. Not

Publicerad 2014-12-22 10:31:10 i Allmänt

Gud va gött vi har det! Får man säga så utan att låta skrytsam? :) men är verkligen så! 
Tjejerna älskar hotellet,de simmar till baren själva och beställer dricka:
-One Coca Cola and one water please.
-thank you
Nästan alla andra
Gäster är från Sydafrika så de pratar engelska på hotellet så de övar och blir bättre och bättre på att våga prata, svara och fråga själva. 
Igår ropade Madeleine Mom efter mig ist för mamma :) 
Mikael sa till mig förut att nu är det 2 v kvar, ska vi stanna här resten av tiden. Men är ju 3 v kvar :) så nånstans mer får vi ju åka. Segt att ligga här i 3 v även om det är sååå fint. 
2 svenska familjer bor det här på hotellet. En är från Lidköping den andra har vi inte pratat med. 
Tyvärr är det inte mycket barn här som tjejerna kan leka med. Mest par men Zanzibar är ju mer en smekmånadsresa. 
Det funkar inte att lägga ut kort här
Så får göra det så fort vi får bättre wifi. 
Oj! Är kl redan 12:30! 
Dags att kolla på lunchmenyn. Tjejerna har snart kollat klart på julkalendern. 
Hörs snart igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela