Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Ingenting

Publicerad 2014-12-18 10:02:39 i Allmänt

Ja vad ska jag skriva idag..
Vi gör inte så mycket, badar, plockar snäckor, spelar spel, äter mat :) 
Försöker njuta allt som går.
Träffa en kille på stranden igår som ville sälja grejer, Madelelne köpte denna :






Vi spelade barncharader igår, detta skulle jag göra: 

Öhhh!? :) 
När jag va 8 visste inte jag vad amfetamin va, knappt när jag va 18 heller.
Bamse blev stark utan amfetamin i sin honung på 80 talet ;)
Har bokat nytt boende nu, från 20-25dec. Får snart börja kolla över nyår med för de tar slut fort, iaf dem man har råd med..
Finns ju för 5000kr och mer per natt om vi vill men nej tack :) då får vi bo på stranden resten av resan sen.

Inte fy skam att kolla upp här iofs :) 
Men på natten är det nog massa djur ute som jag inte vill gosa med 

Nä om jag ska
Gå och göra ingenting en stund, ska lägga mig här 




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela