Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Fredag

Publicerad 2014-12-12 16:07:06 i Allmänt

Jaha då sitter vi på balkongen igen. Dagarna går såå fort! Även när vi inte gör nått. Som idag. Vi åt frukost kl 8:30 ( för de som bryr sig ;) 
Badet kl 9. Sen låg vi där till 14, i skuggan för man bränner i hjälp sig i solen . Då gick vi och spela biljard. Sen satt vi och spela spel och 17:30 gick vi upp på rummet. Nu är tjejerna nere på gräsmattan och har picknick och vi gör oss iordning för middagen kl 19:30.
Jag tror inte ens att det har hänt någon kul eller att någon av oss gjort bort sig idag.. Men kvällen är inte slut än.. 
Skulle betala vår nota för igår och idag förut! Fick hjärtstillestånd när jag fick den! 188500!!  Men när jag räknade om blev det 880kr för 8st frukostar, 8 luncher, 4 middagar  och dricka, öl, vin och en riktigt riktigt bra service! 
De är så trevliga och hjälpsamma här. 
Nu kom tjejerna upp igen , dags för yatsy!! Jag ska vinna.. Hehehe 



Kommentarer

Postat av: Majken

Publicerad 2014-12-13 09:25:32

Vill bara skicka en Luciahälsning till er.Har ingen aning om vad klockan är hos er men här är det morgon.(det vet jag)Läste en krönika i GP idag,och lärde mig ett visdomsord:Vita contemplativa.Betyder bl.a. varken aktivitet eller sömn,vara mottaglig för det lilla och "använda" alla sinnen i en slags vila,det låter väl som en bra idé!Hälsn.M

Svar: Tack! Kul att höra från dig och att du fortfarande är så med så du vet bad klockan är, det glädjer mig :)
Vi ligger 2 timmar före er så ingen jätteskillnad.
Annelie, Mikael , Celine och Madeleine

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela