Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Dan före dan

Publicerad 2014-12-09 17:09:37 i Allmänt

japp, då var det snart dags, i morgon kl 9:30 så åker vi hemifrån.
Allt är packat, huset är städat, räkningar betalda, resegrejer utskriva.
Både jag och Mikael undrar om vi inte glömt nått för vi har båda halvfulla ryggsäckar..
men vi kan inte komma på nått som vi glömt ,Blir mindre och mindre för varje resa :)  men är ju bra på ett sätt för då kan det blir mycket shopping på semestern  ;)
Fick en påse med tandkräm, tandborstar, kritor mm mm av fritidsfröknarna idag när jag hämtade som vi ska ta med på resan och ge till barnhemmet som vi ska besöka, så snällt och omtänktsamt!! 
Tjejerna har med tagit med grejer och kläder som de ska ge bort.
Men innan vi åker innåt i landet så ska vi utforska kusten, sen blir det en resa till Killimanjaro.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2014-12-09 20:48:12

Ni kan ju alltid packa ner mej😉 👍

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela