Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Aj aj

Publicerad 2013-09-10 19:18:53 i Allmänt

Fy satan vilken tandvärk jag har!!
Vet knappt vad jag ska ta vägen.
Va hos tandläkarn idag, rotfyllning eller 1 vecka med mega flourbehandlig och se om det går över av sig själv..
Vad ska jag göra?
Funderar på rotfyllning! Men hatar bedövning!!
Men hellre det än att ha så här ont.
Föder hellre barn än detta!
Allvarligt, har aldrig vart med om nått värre förutom när äggstocken vred sig.
Har haft ont några dagar eller ja vecka men har bara blivit värre och värre. I natt kunde jag inte sova alls, om smärtan la sig så vaknade jag efter 5 min av att det börja värka igen..
Just nu känner jag för att hämta tången och dra ut tanden!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela