Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Ny bil

Publicerad 2013-10-23 08:15:56 i Allmänt

I helgen som va fick vi mycket gjort, lördagen så grävde de för utbyggnaden. Jag hann att tvätta 2 maskiner innan tvättmaskinen gick sönder!! Grrrr! 
Men ska kolla på den idag efter jobbet för kanske bara är nått som sitter i vägen. Det är så att den inte tömmer på vatten annars funkar den.. 
Jag hann Även med att åka och kolla på en bil :) 
Så nu står vi i valet o kvalet om hur vi ska göra..  
I söndags jobbade jag, på kvällen kom klas,Laura och Emma förbi en sväng.
Igår fyllde Mikael år. Ulle och hans pappa kom förbi på lite fika. 
Idag är det onsdag och då plockar vi massa varor på jobbet. 
Snart helg igen :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela