Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Konsert

Publicerad 2013-10-25 06:45:16 i Allmänt

Uppe med tuppen, vaknar varje dag kl 6 fast jag inte behöver.. Kan ju sova till 7:30 om vi vill. 
Hade nog inte vart lika pigg om jag vart tvungen att gå upp kl 6 :) 
Tar en liten promenad på löpbandet och kollar på Nanny i en halvtimma sen kommer oftas Celine ner och Madeleine får jag gå upp och väcka. 

Ledig idag!! 
Efter vi lämnat Celine i skolan så ska jag och Madeleine åka till bilfirman.
De ska kolla vår Audi och ge oss exakt pris för allt. Så idag kanske det avgörs vilken bil vi ska ha :) 
Sen , direkt när Celine slutar 12:30 så går färden mot Tidaholm!! 
Äntligen är helgen här! Ska träffa mina kompisar en hel helg!!
Lyx! :) 
Vi är 13st som hyrt ett hus, ca 10 min från Tidaholm på nått sån ställe, hmm kommer inte på vad det heter :) men  där ska vi bada tunna, basta, ha 5kamp.

Igår hade Celine och hennes skola FN konsert i kyrkan här ute. 
Är väl enda gången kyrkan är full :) 
Riktigt rockiga låter har de. Alla klasser till 3an framför 1 låt, 4-6 framför 2 låtar.

Dags att packa.

Ha en trevlig helg!







 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela