Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Kompost

Publicerad 2013-10-18 22:10:24 i Allmänt

Fredag kväll, kl är 22 och jag har precis gått och lagt mig. 
I dag innan jobbet va jag hos tandläkaren och gjorde klart rotfyllningen + laga en annan tand.
Skönt att det är färdigt nu! 
Mindre skönt när jag fick se notan, 6550kr!! Sjukt dyrt att gå till tandläkaren!!  Så nu blir det nudlar till middag året ut.. Får ni rester kvar efter middagen så istället för att ni slänger det i komposten så lägg det i en hink till oss ;) 
När jag va hemma på rasten så fick jag syn på nya hårstrån i luggen.. 
Mindre välkomna om man säger så, de va vita!! Hjälp! NU är jag gammal, när de inte ens blir gråa först utan helt kritvitt med en gång.. Tog en pincett och drog bort dem. 
Annars har det nog inte hänt så mycket i veckan vad jag kan komma på.. 
I morgon ska tjejerna leka med kompisar , Mikael ska va med och gräva till utbygget och jag , jaa jag får väl städa. Tänkte ge mig på källaren. 
Eller om jag ska börja spackla köket.. får se vilket jag tycker är roligast i morrn :) 



Utbygge på gång

Fredagsmys



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela