Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Gardiner

Publicerad 2013-10-09 11:57:57 i Allmänt

Onsdag idag! Halva veckan snart gjort. Eller nä inte för mig. Jag jobbar lördag och söndag denna veckan.
Va hos tandläkaren igår och skulle börja göra iordning rotfyllningen. 
Va ju bara provisoriskt sist då det va akut.
Lite stel i käken idag men annars känns det bra! 
Va också och letade gardiner och soffkuddar mm till tvrummet. 
Kändes som att vi va överallt och kolla men hittade inget :( 
Hade 1 timme kvar innan jag och Madeleine skulle va hos tandläkaren så tänkte att vi gör av med lite tid på Rusta för där var det riktigt längesen vi va.
Hittade massa grejer där inne! Gardiner, kuddar, ljus, ljusstakar mm 
Va riktigt fräscht och de hade fått in massa grejer. Så se det inte på Rusta sist! Blev väldigt förvånad. 
Men är ändå på jakt efter gardiner, de som jag köpte blir bra så länge men vill inte ha enfärgade. Blir VÄLDIGT turkost. 
Vill hellre ha några med turkost i.
Tavlor letar vi med efter, är med jättesvårt! 
Får fortsätta leta i helgen :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela