Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Sova

Publicerad 2013-05-09 07:08:42 i

Som vanligt när man får sova lite längre på morgon vaknar jag så tidigt och kan inte sova. Idag var hon 4!! Men lyckades tillslut somna om till kl 5:15.
Sover väl inte jättelänge i vanliga fall heller även om jag får men till 7 iaf. Så hade vart skönt att kunna sova lite längre. Fast har alltid varit morgonpigg och kommer väl alltid va det. En fördel är ju att vi aldrig har behövt bråka om vem som skulle gå upp med tjejerna när de va mindre :) har aldrig kört varannan natt varianten. Klart Mikael med gått upp med dem men om jag redan vaknat så kan jag inte somna om och går ändå ner :)
Nu ligger jag med 2 sovandes tjejer bredvid, om några timmar kommer mormor med tåget till Göteborg och hämtar dem, de ska till Lidköping och en helg i deras husvagn. Som de längtat sen hon ringde och fråga om de ville komma dit.
Och ja! Jag vet, de har världens bästa mormor och morfar som åker så långt för att hämta dem så de kan va med!
Ställer alltid upp, vilken tid på dygnet det än är, även när de bor ca 20 mil från oss.
Fast det har de alltid gjort även innan tjejerna fanns ;)
Tänk vad de fått åkt många mil för att rädda mig från alla spindlar som hälsat på mig! :)
Och inte tala om min bror som räddat mig från att frysa ihjäl många gånger efter att han flyttade hemifrån när jag inte fått eld i kaminen :)

Tack tack tack!

Idag ska jag jobba. 10:30 -15:15 så lite ledigt får jag idag ändå. Slutar ju 19:15 annars. Tråkigt väder med, änsålänge.
Hoppas det håller upp för dem i husvagnen iaf.
De ska gå och kolla på Yohio i morgon. Madeleine ramla nästan av stolen när hon förstod att det inte va på tv utan i verkligheten.

Nä får väl gå upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela