Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

SIFO

Publicerad 2013-05-29 21:15:18 i

Åkte hemifrån kl 8:15 i morse och kom hem 16:30.en heldag med shopping och bio. Hittade inte det vi skulle ha (klänning och fotbollskor) men ett par jeans, kofta, jeansshorts till tjejerna, en golvlampa till vardagsrummet, en tröja till Mikael, presenter till mina brorsbarn som vi ska hälsa på på lördag.

Jag är ingen fantast av att gå på bio eller att kolla på film men tjejerna var nöjda med bion och det är ju huvudsaken :)

Fick ett tjockt brev från SIFO för 2 v sen och idag Fick jag en påminnelse på posten från dem att jag inte skickat in det. Så tänkte att jag skulle kolla vad det va för nått.
Var ju inte en sida med frågor!
Häftet är ju tjockare än Bibeln! Phu!
Detta är jag ju inte jättesugen på om jag ska va ärlig!
Men tänkte ge det en chans och
Har gjort 4 sidor nu och har redan krysskramp i handen.
Är det mycket folk som lägger tid på sånt här?? Får de inte fler som skickar in om de bara har ca 4 sidor. Nu är det 44?! Sidor. Bra att läsa om man inte kan somna iofs!
Kan tyvärr inte lägga upp bilder på bloggen. Men kanske går i morgon , då ska jag lägga upp bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela