Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Rast

Publicerad 2013-05-06 16:52:44 i

Då var det måndag igen, helgen sprang förbi som vanligt!
Igår va Madeleine på kalas och då passa vi andra på att åka till backaplan och köpa färdigt Madeleines presenter,
Så nu väntar vi bara på att den 13:de ska komma. Som hon väntar!
Sen träffa vi Klas och Laura i Kärna city och köpte glass. Gott att solen vågar sig fram.
Har rast nu, 2,5 Tim kvar innan hemgång. Så snart är måndagen gjort och det är snart fredag igen. Jag jobbar på torsdag då det är röddag så onsdag blir inte fredag för mig som för många andra. Men helt ok! Jag är ledig helgen :)
Nu är rasten slut!
Dags att jobba igen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela