Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Lyx

Publicerad 2013-05-17 07:58:07 i

Nu är snart denna veckan gjort med!
Idag gick jag och hämta Celine på fritids när jag hade rast , vi gick och köpte glass och persikor och sätte oss ute och njöt av värmen och kunna lyxa till det lite på en vardag. Är kanon att ha så nära till skolan från jobbet! 1 timme mitt på dan är inte ofta man har kunnat umgås med barnen när man haft rast. Guldvärt!
Ska få tillbaka min bil i morrn som har varit på verkstad. Tur jag har nära till jobbet så vi har klarat oss med bara 1 bil. Celine har cyklat och så har jag kört Madeleine i vagn.
Annars har det väl inte hänt så mycket i veckan, förutom Madeleines födelsedag, har mest jobbat.
I morgon ska Celines kompis hänga med hem efter skolan. Hon ska sova över med. Lördag blir det barnkalas för Madeleine. Celine är med bjuden på kalas, sjörövarkalas.
Söndag jobbar jag några timmar.
Ja sen är helgen över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela