Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Floda

Publicerad 2013-05-31 18:51:51 i

Oj! Nu kunde jag lägga ut bilder på bloggen, behövde bara åka till Floda för att det skulle funka!
Kanon :)
Vi är på väg till Tidaholm nu!
Har inte varit där på ett halvår så är väl mer än dags att göra ett besök.
När vi kommer fram ska vi hämta upp vår kompis Matte, sen hem till mina föräldrar där vi ska äta tacos och kolla på lets dance finalen. Sen går vi nog hem till matte och fortsätter kvällen.
Vi brukar sova där när vi är i Tidaholm.
Men får bli att lägga sig i tid för i morgon har vi fullt upp, ska vi äntligen få träffa mitt brorbarn :) och en till bebis som bara är 1 v, mysigt!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela