Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Fiskspa

Publicerad 2013-05-13 07:43:48 i

Söndagskväll igen, har gjort massa i helgen. Inget nyttigt som att storstäda, tvättat bilen eller målat huset. Har bara gjort sånt som vi velat :)
Var ute och kolla hockeyn och åt middag, mikaels syster mötte upp oss där när hon slutade jobba.
Shoppade kläder, eller ja Mikael gjorde :)
Jag har varit på fiskspa med Laura och efter år vi lunch och tog ett glad rose i solen ,efter det blev det en liten shoppingtur på backaplan. Fick färdigt presenterna till Madeleine som fyller år i morgon.
Träffat Malin och Ulf för en utekväll i Göteborg. Det var riktigt kul! Började med bubbel och vin innan. Gick till Targaz och åt efter det blev det ett par drinkar/vin på Posthotellet. Trevligt trevligt!
Fiskspa va lite annorlunda :)
Usch vad äckligt det kändes de första 5 min sen vande man sig och vågade titta ner :)
Jag måste haft väldigt konstiga fötter för alla fiskar va på mina, Lauras brydde de sig inte om :) hon fick 10 och jag 100!
Vet inte om jag märker så stor skillnad nu efter men kul att prova.
Idag kom tjejerna hem från mormor och morfar som de varit i husvagnen med. Och det blev kalas för Madeleine.
Söndagen avslutades med fotbollsträning för Celine som blev så glad för att mormor, morbror och kusin hängde med och kolla!
Eftersom vi bor så långt ifrån varann så blir det ju inte så ofta som det hade vart om de bodde nära. Då hade de stått på första parkett på söndagarna! Så kul för Celine att de va träning nu när de var här och att de stannade!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela