Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Tisdag=ledig dag

Publicerad 2013-06-18 08:55:44 i Allmänt

Idag är det tisdag och det är min lediga dag, verkar bli fint väder, ingen jättevärme men solen lyser iaf.
Ja vad ska vi hitta på idag då.. Madeleiene vill gå på bio och Celine vill åka till buslandet. vi har sett alla barnfilmer på bio som går nu så får nog vänta till nästa helg eller veckan sär efter då det kommer ut en ny.
När tjejerna kom hem från mormor och morfar igår så hade de med sig massa nya kläder, Celine älskar ju kläder! Så de har hållit på att mixa och matcha nu hela morgonen. Jag brukar själv fråga Celine om råd :)

Ångrar mig om att solen skiner, nu är det mest moln, men vad gör väl det, ösregnar ju inte.

Träffade Franz i helgen, en kille från Tidaholm som vi träffa nere i Sri Lanka som jobbade med skolan och barnhemmen. Var trevligt!

Hann även träffa Loren och Lena en sväng , var ju inte igår så var riktigt trevligt det med :) får vi göra om snart!

Sist men inte minns så träffa vi Mikaels syster Ulle, vi tog en fika i Haga, mysigt!

Som vanligt så går det inte lägga upp bilder :(
Får prova sen om vi åker in till Göteborg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela