Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Söndag

Publicerad 2013-06-09 09:10:37 i

Jaha då var det redan söndag.
Fredagsmyset blev inte alls som vanligt i fredags då de inte är lets dance längre! De va fotboll!! Inte lika kul att titta på. Hade nu Sverige varit bra på det så kanske :)
Men Celine och Mikael satt i köket och titta på fotbollen och jag och Madeleine satt i soffan och kolla på film.
Igår va Mikael på svensexa. Möhippan va samma dag, men vi har inte så mycket barnvakt här så kunde tyvärr inte va med på den. Jag och barnen åkte till husvagen en sväng efter att vi släppt av Mikael och Hasse på svensexan.
Verkar bli fint väder idag!
Har inte riktigt bestämt vad vi ska göra idag än men en glass får det väl bli iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela