Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Trött

Publicerad 2013-07-04 07:48:00 i Allmänt

Gick och la mig tidigt igår för att va riktigt utvilad idag, gick väl så där.
Vaknade kl 3 med huvudvärk! Jättesvårt att somna om, då jag inte hitta nått bra läge för huvudet. Titta på kl sista gången vid 5. Nu är kl 7:30 och jag är stendöd. Men snart dags att åka till jobbet så är väl bara att ruska liv i sig själv, slutar 19:15 så får väl slänga mig på soffan då.
I morrn är det fredag och jag är ledig helgen. Ska ju bli fint väder i morgon så här ska det grillas och sitta på altanen, kommer göra det vilket väder det än blir :) är ju sommar nu!! Då ska det inte va 15 grader ute!
Är ju helt kasst att ha semester på somrarna, saknar det inte alls. December - februari är kanon och oftast då man behöver lite sol :) så nu får det nog bli till att kolla efter en liten resa.
Gillar och resa som ni kanske märkt :)
Man lever ju bara en gång och får väl passa på medans man är i livet.
Miami skulle jag vilja åka till nästa gång.

 

Byter namn på bloggen nu, Sri Lanka 2013 är ju förbi, och nästa resa går till Mallorca

så får bli mallorca 2013 ist, påhittigt va? =)


Nu är det dags för frukost här.

Trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela