Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Det gick bra!

Publicerad 2013-07-30 23:50:07 i Allmänt

I söndagskväll kom
Vi hem igen, resan gick kanon även om jag lovar mig själv att jag aldrig mer ska flyga när vi lyfter och landar,
Men så fort vi går av planet så har jag redan glömt det :)
Vi hade en kanon vecka! Tjejerna ville inte åka hem.
Men de blev lite gladare när de kom på att det är en vecka kvar på sommardagis.
Idag har vi varit och tagit första dosen av TBE spruta. Gick kalas! Ska dit om 5 v igen och va dos 2.
Celine vill alltid ta sprutan först, för då är det gjort. Båda tjejerna va jätteduktiga.
Blev ett besök i leksaksaffären efter.
Var även inne med Celines haka som hon slog i rätt bra på Mallorca men läkaren trodde inte det va nån fara.
Och om 1 v skulle den va fin igen.
Skönt!
Besiktigade även bilen idag.
Hon som besiktigade sa när jag fråga hur det gick när hon va klar:
det gick bra.. det gick jättebra!
Hon tog sån tid på sig och kollade så länge på bilen under så började tro att det va nått som va fel så skönt när det inte va det :) då kan vi åka 1 år till.

Sovdags!
Klockan är snart 00!
Jäääääsp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela