Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Sköna sängar

Publicerad 2013-02-20 03:32:00 i

Just nu händer det inte så mycket, var och shoppa en sväng igår ,och hälsade på poolen nån timma. Men blir mest att vi sitter under parasollet :) Fjällar av färgen vi fått.
Lite roligt att shoppa här för man behöver inte kolla på prislapparna, allt är billigt , mikael köpte ett par shorts, 4st tshirt ett par solglasögon för 400 kr och då var vi inne på Sri Lankas NK. Taxi chauffören varnade oss för att det var så dyrt i det shoppingcentret så hade vi åkt till en vanlig klädaffär så hade det väl blivit under hälften av vad det kostade. Tjejerna köpte ett linne och en kjol. Sen köpte mikael och tjejerna 13 filmer och 5 cd skivor för 250kr.
Och jag köpte... Håll i hatten nu!!

INGENTING :)
Men såg en jättefin klänning som jag ångrar att jag inte köpte men var mer en klänning som man har om man går på bröllop eller jättefin fest.
Och bröllop är inte ofta vi går på och fina fester har jag aldrig vart med om i bekantskapskretsen ;)
(Om man inte räknar en 5 liters dunk hembränt, 5dl cola och Eddie medusa på högsta volym som fint , men visst kanske man gör det Sandra? ;) )
Skämtosido!
Inte ens i Tidaholm dricker man hembränt längre, inte i mina kretsar iaf :)

Men kan ju va kul att ha en sån klänning ändå, den kostade 220kr.
Ska suga på det lite till, Har ju 3 dagar kvar här så kan ju fortfarande åka och köpa den :)

Dags att väcka tjejerna! Är så sköna sängar på hotellet så man vill inte gå upp :) märks tydligt på tjejerna för här sover de lääänge mot vad de gjort förut.
Men 8:30 är det dags att gå upp och börja dagen :)


Kommentarer

Postat av: sandra löfgren

Publicerad 2013-02-21 09:45:34

tjena på er.eddie han levererar alltid.då är d party.hoppas du är ledig i påsk.så vi får lyssna på eddie ihop.njut d sista nu.fast d verkar bli rätt bra väder här nästa v.men då drar vi te värmen faaaan va gött d ska bli.trevlig resa hem.höres nä ni kommit hem.kram sandra å niklas

Svar: ja åå så skönt för er! :) japp, kollar upp påsk i veckan :) kram
Annelie, Mikael , Celine och Madeleine

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela