Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Peugeot

Publicerad 2013-08-15 19:08:33 i Allmänt

Jag blir helt till mig när vi är ute och går här, finns hur många Peugeot 206 som helst här!!! Vilken bra smak spanjorer har.
Ååå är så kär! ;)
De är överallt och är ju så fina.
Saknar båda mina som jag haft :(
Har lovat att tjejerna ska få var sin sån när de tar körkort :)
Skulle jag vinna massa miljoner hade jag köpt en i varje färg, förutom gul ;)
Gillar inte gult.
I morgon ska vi hyra bil och åka runt på ön lite. Tyvärr fanns det ingen 206:a att hyra, till Mikaels glädje , han gillar inte dem lika mycket som jag. Han gillar mer Porsche. Men för mig är 206a som en Porsche, fast finare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela