Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

På plats

Publicerad 2013-08-13 00:53:05 i Allmänt

Vi är på plats!
Och har gjort första dagen.
Är varmt men ändå inte överjävligt.
Som vanligt ligger Mikael i skuggan under ett parasol och jag försöker få lite färg i solen men ändå lyckas Mikael bli brunare än mig..??
Försämras pigmentet ju äldre man blir??
För 10 år sen blev jag jättebrun när jag va på semester nu syns det knappt..
Va nere vid havet förut men både jag och Mikael är för rastlösa för att bara ligga där och glo så tog en promenad på "stan" ist.
Är både dyrt och billigt här. Finns massa skit att köpa om man vill, till hyfsade priser. Letar efter plånböcker. Till Mikael och till tjejerna. Men vill ha nått som håller gärna, jakten får fortsätta i morgon.
Och bloggandet med för nu går ögonen i kors.

Go natt!

Kommentarer

Postat av: Majken

Publicerad 2013-08-14 07:51:04

God morgon!
Det verkar som om ni har det bra,själv ska jag åka till jobbet strax,Onsdag är ju stora plockauppvaror-dagen så jag samlar kraft och råg i ryggen nu.
Hälsn.M

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela