Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Hjälp!!

Publicerad 2013-08-11 00:39:06 i Allmänt

Jävlar vad det åskar!
Är livrädd! :(
Var inte alls så här jag planerade min natt. La mig vid 19 igår för att jag skulle kunnat få några timmars sömn för jag ska upp nu kl 02. Ska jobba på bergs konditori på Marstrand.
Somnade vid ca 20 och precis då kommer Celine upp, men lyckades somna om till slut och sov rätt gott fram till 00:00 då helvetet braka loss!
Fick gå in till de andra och lägga mig, vågade inte ligga själv :)
Omöjligt att somna om nu! Alla andra sover som stockar, hur de nu kan göra det när det låter som hela huset ska rasa ihop. Blixtrar och smäller.
Kommer inte va det piggaste resesällskapet i morgon , men får väl stå ut, har ju 1 v semester efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela